مجله هنری

اخبار دنیای هنرمندان

مجله هنری

اخبار دنیای هنرمندان

بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت


اگر بودجه‌ای بیش از ۶ میلیون تومان برای خرید یک گوشی جدید ندارید، ولی کیفیت و امکانات یک گوشی برایتان مهم است، می‌توانید روی گوشی A23 سامسونگ حساب ویژه‌ای باز کنید. غول کره‌ای دنیای موبایل یک محصول میان‌رده ویژه را تولید کرده که به بدنه و فریم پلاستیکی با گواهی ضد آب IP67 مجهز است، ضخامت ۸.۴۴ میلی‌متری و وزن ۱۹۵ گرمی را ارائه می‌کند و یک حسگر اثر انگشت نیز روی فریم جانبی آن تعبیه شده است.

در جلوی گوشی نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی با پنل TFT حضور دارد که رزولوشن 1080×2408 پیکسل (فول اچ‌دی) و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. روی این نمایشگر نیز از گوریلا گلس ۵ استفاده شده که جلوی خط و خش افتادن و شکستن در اثر سقوط را می‌گیرد. وقتی گوشی را برگردانید، دوربین چهارگانه‌ای در یک ماژول یکپارچه با قاب پشتی دیده می‌شود که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت ثبت تصاویر عریض ۱۲۳ درجه‌ای، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق درون آن قرار گرفته‌اند. در بالای نمایشگر این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به کار رفته است.

این گوشی به یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند با استفاده معمولی کاربر تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد. هر زمانی هم که به شارژ مجدد نیاز داشت، به لطف توان ۲۵ واتی در مدت زمان کمی شارژ می‌شود. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای، ۴/۶/۸ گیگ رم، حداکثر ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، اسپیکرهای استریو همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و همچنین یک درگاه اختصاصی برای کارت حافظه microSD اشاره کرد.





گوشی میان رده و قیمت متوسط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد