مجله هنری

اخبار دنیای هنرمندان

مجله هنری

اخبار دنیای هنرمندان

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون یکی از محبوب ترین هاست، اشکان خطیبی علاوه بر بازیگری، حرفه های دیگری همانند خوانندگی را نیز دنبال می کند، همسر او خانم آناهیتا درگاهی نیز یک هنرمند تمام عیار هستند و این دو یک زوج تماما هنری و دوست داشتنی اند.

 

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی، کارگردان، خواننده و بازیگر، سال ۱۳۵۷ در سرآسیاب ملارد استان البرز متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده‌ی “هنر و معماری “دانشگاه “آزاد” اسـت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

تولد : ۱۳۵۸/۰۷/۱۹ «سن: ۳۹ سال»

اشکان خطیبی بازیگر محبوب و خوش‌ذوق سینما، تلویزیون و تئاتر اسـت. او علاوه برای بازیگری، کارگردانی، مجری‌گری، خوانندگی، ترجمه و رستوران‌داری هم میکند. خلاصه مولتی‌مدیایی اسـت برای خودش. بازی تحسین‌برانگیز اشکان جوان را در سریال‌های دهه ۸۰ هم چون «روشنایی‌های شهر»، «از نفس افتاده»، «گل‌های گرمسیری» و … بـه یاد داریم.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

اینروزها کمتر در سینما و سریال‌های تلویزیونی دیده می شود و عمده تمرکز بر روی تئاتر و موسیقی اسـت. خطیبی یکی از مربی‌های مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه بودو در آن برنامه شاهد تسلطش بر تکنیک‌های اجرا و پرفومنس بودیم.

 

خانوادۀ هنر دوست اشکان خطیبی

اشکان خطیبی ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. علاقه بـه هنر و ادبیات را از همان کودکی از پدر و مادرش بـه ارث برد. خانواده نخستین و بزرگ‌ترین حامی او در مسیر هنر بود. البته تمام اعضای خانواده اشکان خطیبی، بـه‌جز برادرش، هم‌اکنون در بیرون از کشور زندگی می کنند.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

اشکان میگوید مادرش هرروز با تحمل مشکلات فراوان او و برادرش رابه کلاس موسیقی و زبان میبرد و مشوق اصلی‌شان برای فراگیری این دو حرفه بود. او تمرین موسیقی را زودتر آغاز کرد و رفته‌رفته بـه سمت سینما سوق پیدا کرد. در دوران دبیرستان علاقه عجیبی بـه سینما پیدا کرد و خواننده پروپاقرص مجلات سینمایی بود.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

سینما انتخاب اول اشکان در کنکور بود. اما قبول نشد و هنرهای نمایشی را انتخاب کرد تا در همسایگی علاقه اولش باشد. او می گوید بدلیل وضعیت نامناسب موسیقی در آن سالها، این رشته را برای تحصیل انتخاب نکرده و آنرا در فضای غیراکادمیک ادامه داده اسـت. در تمام این سالها موسیقی هم بـه‌اندازه سینما و تئاتر برایش جدی بوده اسـت.

 

اشکان خطیبی و موسیقی

او حتّی قبل ورود بـه عرصه بازیگری، فعالیت موسیقی‌اش را شروع کرد. خطیبی در همان سال ابتدایی ورود بـه دانشگاه، با افرادی هم چون بابک سعیدی آشنا شد کـه درسال 1377 بعد باند موسیقی آپولون را تشکیل دادند. آپولون یکی از معدود گروه‌های موسیقی ایرانی در آن سالها بود.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

اشکان خطیبی بعد از مدتی ازآن گروه جدا شد. اما فعالیت موسیقی‌اش را همواره ادامه داد. او اکنون سرپرست گروه موسیقی ترافیک اسـت و یک آلبوم هم منتشر کرده اسـت. هم چنین چندین و چند تک موزیک و خوانندگی تیتراژ و کنسرت و … . راک موسیقی موردعلاقه اشکان اسـت ودر نواختن پیانو، گیتار و سازدهنی هم مهارت دارد.

 

آغاز هنرپیشگی اشکان خطیبی

فیلم سینمایی دفتری از آسمان نخستین فعالیت اشکان خطیبی در عرصه بازیگری و سینما بود. فیلمی کـه البته پخش نشد. اشکان بعد ازآن تئاتر رابه‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و الفبای بازیگری را بر روی صحنه‌ها آموخت. او درسال 80 در مجموعه دوران سرکشی قاسم جعفری حضور پیدا کرد و بصورت جدی وارد دنیای تصویر شد.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

اشکان خطیبی یک دهه تقریبا پرکار را در تلویزیون پشت سر گذاشت. حضور موفقی در مجموعه‌هایی هم چون «زمانی برای خاکستر»، «آخرین گناه»، «اگه بابام زنده بود»، «در مسیر زاینده‌رود»، «تکیه بر باد» و … داشت. اما مجموعه پربیننده «بچه‌های نسبتاً» درسال ۱۳۹۲ آخرین نقش‌آفرینی اشکان خطیبی در تلویزیون بود. البته تا زمان نگارش این متن.

 

دیگاه اشکان خطیبی نسبت به تلویزیون

تئاتر را یقیناً بـه سینما و تلویزیون ترجیح می دهم. مـن اصلاً تلویزیون را یک مدیوم یا یک مدیا نمیدانم. بـه نظرم تلویزیون یک رسانه مبتذل و دم‌دستی اسـت برای سرگرم کردن مخاطب. این موضوع در مورد همه ی شبکه‌های جهانی صدق میکند. حتی بزرگ‌ترین و بهترین شبکه‌های دنیا هم میتوانند تنها سرگرم‌کننده‌های خوبی باشند.

 

اشکان خطیبی و سینما

اشکان خطیبی درسال ۱۳۸۳ با «خیلی دور خیلی نزدیک» بـه سینما بازگشت. بااینکه سینما در دوره‌ای اولویت اول اشکان بود، اما سابقه آن‌چنان طول و طویلی دراین حیطه ندارد. شاید آشنایی با تئاتر باعث این اتفاق شده اسـت. نزدیک بـه ده اثر سینمایی در کارنامه اشکان خطیبی می شود.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

از مهمترین آن‌ها می توان بـه «سوت پایان» نیکی کریمی، «اسب حیوان نجیبی اسـت» عبدالرضا کاهانی، «قاعده تصادف»، «سینما نیمکت» و فیلم سینمایی «نگار» بـه کارگردانی رامبد جوان اشاره کرد. اشکان خطیبی درسال ۱۳۹۶ در یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش اعلام کرد کـه سه سال اسـت کـه جشنواره فجر را تحریم کرده اسـت.

 

انگیزه اصلی اشکان خطیبی

نقطه جالب‌توجه اینجاست کـه انگیزه اولیه اشکان خطیبی برای ورود بـه عرصه بازیگری و تبدیل‌شدنش بـه یک ستاره و همه ی و همه ی چیزی نبود جز: «بـه بازیگری علاقه چندانی نداشتم و شروع بازیگری‌ام دلیلی دم‌دستی‌ای داشت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

بـه پول احتیاج داشتم ودر آن سالها نمی‌توانستم از هیچ حرفه دیگری آن‌طور کـه از بازیگری پول درمی‌آوردم، درآمد داشته باشم. تئاتر کم درآمد و پرخرج بودو با بازی در تلویزیون می‌توانستم خرج کارهای تئاتری‌ام را در بیارم. این‌طوری شد کـه بازیگر شدم.»

 

اجرای اشکان خطیبی

آقای بازیگر بـه بازیگری و خوانندگی قانع نبود و توانایی خودرا اجرا هم محک زد. او بـه‌عنوان مجری در برنامه‌هایی هم چون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. اشکان خطیبی عنوان می کند کـه بیشترین پیشنهاد‌هایی کـه در طول سال دارد برای اجراست. پیشنهادهایی با ارقام کلان و آن‌ها را نمی‌پذیرد زیرا اجرا هیچ‌وقت برایش جدی نبوده و نیست.

 

ازدواج اشکان خطیبی

در بهمن‌ ماه 95 اشکان خطیبی با حضور در برنامه خندوانه خبر ازدواجش با آناهیتا درگاهی رابه‌صورت رسمی اعلام کرد. او در یکی از گفتگو‌ ها درباره نحوه آشنایی‌شان تنها گفت با هم دوست بودیم و بعد از مدتی ازدواج کردیم. آناهیتا درگاهی نقاش، گرافیست و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

او درسال 94 برای نخستین بار جلوی دوربین فرزاد مؤتمن برای فیلم آخرینبار کی سحر را دیدی؟ رفت. بعد ازآن‌هم در فیلم سینمای «زرد» و مجموعه تلویزیونی ممنوعه بـه ایفای نقش پرداخت. آناهیتا درگاهی همسر سابق محمد پروین، فرزند علی پروین بوده اسـت.

 آناهیتا درگاهی، نقاش، تهیه کننده و بازیگر سینما و تئاتر اسـت. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران اسـت. او تجربه بازی در چند فیلم کوتاه از جمله راه بـه نویسندگی سام قریبیان را داشته اسـت. آناهیتا درگاهی علاوه بر بازیگری، تا کنون سه نمایشگاه انفرادی نقاشی در کاخ نیاوران وگالری سیحون و فرمانیه برپا کرده اسـت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

تولد: ۱۳۶۵/۱۱/۰۷ «سن: ۳۲ سال»

آناهیتا درگاهی بانوی هنرمند و پر جنب‌وجوشی کـه بـه‌تازگی از اهالی سینما نیز بـه‌حساب می آید. البته او در درجه اول یک نقاش و طراح زبردست اسـت و آثارش بارها در نمایشگاه‌های مختلف موردتوجه قرارگرفته اسـت. طلاق و ازدواج مجدد درگاهی هردو جنجالی بودو تا مدتی نام او را بر سرزبان‌ها انداخت.

 

آناهیتا درگاهی و بوم و قلم

درگاهی تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی کرد و تحصیلاتش در رشته نقاشی را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه هنر تهران ادامه داد. او تا کنون چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده اسـت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

هم چنین در چند نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته اسـت. آناهیتا درگاهی طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی ازجمله پوستر ترانه‌های همسرش اشکان خطیبی را نیز بر عهده داشته اسـت.

 

ازدواج اول آناهیتا درگاهی

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

آناهیتا درگاهی درسال 93 با محمد پروین پسر فوتبالیست معروف و مربی سابق پرسپولیس یعنی علی پروین ازدواج کرد. ایران ناز پروین بارها در نمایشگاه‌های نقاشی وی شرکت کرد و همواره درگاهی عزیز کرده خانواده وی بود. او درسال 94 خبر طلاقش از محمد پروین را اعلام کرد.

 

عروس سلطان بازیگر می‌شود

بانوی هنرمند نخستین دوره‌ های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. درسال 94 هم توسط استادش برای بازی در فیلم آخرینبار کی سحر را دیدی؟ برگزیده شد. این فیلم در 5 بخش جشنواره فیلم فجر نامزد شده و همین تأثیر بـه سزایی هم در دیده شدن آناهیتا درگاهی حتی در همان نقش تقریبا کوتاه داشت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

بعد از اکران فیلم در جشنواره تعداد زیادی از خبرگزاری‌ها خبر بازیگر شدن او را با تیتر «عروس علی پروین بازیگر میشود پوشش دادند. همین باعث شد تا آناهیتا درگاهی واکنش نشان داده و خبر طلاق خودرا صراحتاً اعلام کند.وی گفت مـن یکسال اسـت کـه از محمد پروین جداشده‌ام ودر حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی بـه ایشان و خانواده‌شان ندارم و نخواهم داشت.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

اما نکته جالب تکذیب این خبر توسط محمد پروین بود. پسر علی پروین اظهار داشت کـه طلاق نگرفته و روحش هم از این ماجرا خبر ندارد. اما گویا خبر صحتِ داشته و درگاهی دیگر عضوی از خانواده علی پروین نیست.

 

ازدواج مجدد آناهیتا درگاهی

ماجرای پیچیده طلاق وی هنوز از تب‌ و تاب نیفتاده بود کـه خبری مبنی بر ازدواجش با اشکان خطیبی منتشر شد. پس از مدتی آن‌ دو بارها درکنار هم دیگر دیده شدند و این مهر تائید و پایانی بود بر تمام ماجراها. درگاهی و خطیبی درکنار زندگی مشترک همکاری مشترک خودرا نیز آغاز کردند.

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

درگاهی تا کنون چندین پوستر برای کنسرت‌ها و دیگر کارهای همسرش طراحی کرده اسـت. این دو هم چنین در نمایش 10 سال تنهایی بـه نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی، همبازی هستند. درگاهی میگوید، همسرش نقشی بسیار درخشانی برای وی در آن نمایش نوشته و غافلگیرش کرده اسـت.

 

آناهیتا درگاهی در فیلم زرد

ایفای نقشی باز هم کوتاه در فیلم زرد ۱۳۹۵ دومین فعالیت سینمایی آناهیتا درگاهی بود. او سال بعد نیز برای نخستین بار در سریالی بنام ممنوعه بـه کارگردانی امیر پورکیان بـه ایفای نقش پرداخت.

 

پیج اینستاگرام آناهیتا درگاهی

 

بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

anahita_dargahi@

جذاب‌ترین مدل‌های مرد در صنعت مادلینگ جهان

اگرچه مدل های مرد همچون مدل های زن جنجال آفرین و شناخته شده نیستند اما حضوری بسیار تاثیرگذار و انکار نشدنی در صنعت مد و فشن دارند. دنیای مد و لباس به همان اندازه که برای خانم ها جذاب است، برای آقایان نیز جذابیت دارد، از این رو مدل های مشهوری را می بینیم که پابه پای زنان در این زمینه مشغول فعالیت می باشند. اگر دوست دارید که با بهترین مدل های مرد جهان آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


دیوید گندی


دیوید گندی «David Gandy» بی شک یکی از جذاب ترین مدل های مردانه در جهان به حساب می آید. نه تنها اندام، بلکه چهره او نیز بسیار تراشیده و زیباست. گندی را Dolce Boy می نامند از این رو که به خاطر کمپین تبلیغاتی Dolce & GABBANA مشهور شده است. این مدل انگلیسی که کار خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز کرده، در فعالیت های خیرخواهانه و تجاری نیز بسیاری فعال است.


الیور کشیر


الیور کشیر «Oliver Cheshire» با آن استخوان‌های برجسته گونه اش، یکی از جذاب‌ترین مانکن‌ها در جهان شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که او تیپی اسپورت بزند یا کت و شلوار مردانه به تن کند، این مدل ۳۰ ساله در هر مدل لباسی زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. بی شک می‌تواند گفت که او الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از مردان در لباس پوسشیدن به حساب می‌آید.


جوهانس هویبل


جوهانس هویبل «Johannes Huebl» در صنعت مادلینگ همیشه در کنار الیویا پالرمو دیده می شود. در واقع این دو زوج های مادلینگ شناخته می شوند. همین موضوع جذابیت و برتری او را نسبت به دیگر مدل ها ثابت می کند. او، برخلاف بسیاری از مدل های دیگر، استایل شخصی و منحصر بفرد خود را دارد که در کل جهان نیز مشهور شده است.


لاکی بلو اسمیت


لاکی بلو اسمیت «Lucky Blue Smith» مدل، بازیگر و موسیقی دان اهل ایالات متحده آمریکا است که استعدادش در ۱۰ سالگی کشف شد و در ۱۲ سالگی به عنوان یک مدل کار خود را شروع کرد. شهرت او بیشتر به خاطر مو‌های بلوند و چشمان آبی اش است. او با برند‌های مشهوری همکاری کرده و اکنون به عنوان یکی از برترین مدل‌های اینستاگرام شناخته می‌شود.


شان اپرای


شان اپرای « Sean O’Pry» مانکن آمریکایی است که در ۱۷ سالگی، توسط نل مارین که عکس ‌های جشن فارغ التحصیلی او را در مای ‌اسپیس دیده بود، کشف شد. او تاکنون با برچسب ‌های مهمی مانند کلوین کلاین، جورجو آرمانی، ورساچه، رالف لورن، جان‌ فرانکو فرره، آرمانی، مارک جیکوبز و... همکاری کرده است. اپرای توسط فوربز به عنوان موفق‌ ترین مدل مرد جهان در سال ۲۰۰۹ معرفی شد.


بیلی هاکسلی


استایل بیلی هاکسلی «Billy Huxley» با مانکن های دیگر تفاوت های فاحشی دارد. چهره، مدل ریش، تتوی بدن و استایل مدرن اش، او را از مانکن های دیگر جدا کرده است. او در حال حاضر یکی از بهترین و مشهورترین مدل های جهان به حساب می آید.


جن کرتاخارنا


جن کرتاخارنا « Jon Kortajarena» یکی از مشهورترین مدل های اسپانیایی در جهان است. جدا از استخوان برجسته گونه و ابروهای پر پشت اش، او اندام زیبایی نیز دارد که در هر لباسی به زیبایی به چشم می آید. او مدل مشهور برند تام فورد است و با بسیاری از برندهای لوکس نیز همکاری کرده است.


مارلون تیکسیرا


مارلون تیکسیرا «Marlon Teixeira» مدل برزیلی ست که در جنوب آمریکا متولد شده است. به لطف اندام ورزیده، چشمان گیرا و استایل منحصر بفردش، او یکی از مشهورترین مدل های جهان است.


گیلز ساتیراند


گیلز ساتیراند «Gilles Souteyrand» اهل فرانسه و ۴۰ سال سن دارد. علاوه بر جذابیت ظاهری، او همیشه لبخند زیبایی بر لب دارد که بر محبوبیت اش افزوده است. او با استایل خاص اش، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. گیلز در حال حاضر یکی از بهترین ستاره‌ها در صنعت مد و فشن به حساب می‌آید.


هو بینگ


هو بینگ «Hu Bing» به مدت ۲۵ سال است که در چین مشغول کار مادلینگ می‌باشد. جذابیت او از زمانی که پا به این حرفه گذاشته، نه تنها کم نشده، بلکه رفته رفته بیشتر هم شده است. او علاوه بر حرفه مادلینگ، در زمینه خوانندگی، کارگردانی و طراحی نیز فعالیت دارد. او در حال حاضر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های جهان شناخته می‌شود.


جیمی دورنان


جیمی دورنان « Jamie Dornan» قبل از زمانی که در فیلم « ۵۰ Shades of Grey» بدرخشد، به عنوان یکی از مدل های جذاب شناخته می شد. او پیشنهادهای زیادی از معتبرترین برندهای جهان برای کار مادلینگ دریافت کرده، که توانایی و جذابیت ظاهری او را ثابت می کند. او به عنوان یکی از مدل های موفق برای کمپین تبلیغاتی کلوین کلاین شناخته می شود.

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل (Google Ads) برای سئو سایت و رشد کسب و کار

اگر در خصوص استفاده از تبلیغات گوگل برای سایت خود شک دارید و مطمئن نیستید که آیا برای کسب و کار شما مفید خواهد بود یا نه، این مقاله دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. با افزایش رقابت در حوزه های کاری مختلف، افراد بیشتری برای انتخاب کالای مدنظر خود به اینترنت روی می آورند و به همین دلیل بازاریابی آنلاین اهمیت بیشتری پیدا کرده. در بین تمام راه های بازاریابی، تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز یکی از قوی ترین و بهترین راه های بازاریابی است. در این مقاله، مزایایی استفاده از Google Ads را برای کسب و کار شما معرفی می کنیم.

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز

1.       نتایج تبلیغات در گوگل به راحتی قابل اندازه گیری هستند

انجام دادن تبلیغات برای کسب و کار بدون داشتن توانایی بررسی نتایج کار تقریبا کاری بیهوده است. تبلیغات ادوردز گوگل به کاربران ابزارهای متنوعی را می دهد که با استفاده از آن می توان لحظه لحظه تبلیغات را زیر نظر داشت و نتایج کار را با دقت فراوانی سنجید.

شما می توانید به راحتی بفهمید که چه کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده است و کاربران به دنبال چه بوده اند. علاوه بر این، می توانید بفهمید که کاربران برای چه مدت زمانی روی صفحه شما بوده اند و هزینه لازم برای بردن آن ها به آن صفحه چقدر بوده است. شما می توانید به راحتی تبلیغات خود را بهینه سازی کنید تا نرخ کلیک و نرخ بازگشت سرمایه را بالا ببرید.

2.       با تبلیغات در گوگل جامعه هدف بزرگی شما را خواهند دید

بیش از 90 درصد جستجو ها در گوگل انجام می شود و گوگل روزانه حدود 3 میلیارد سرچ را پاسخگو است. با در نظر گرفتن چنین کاربران زیادی، سوای از نوع کسب و کار شما، شانس اینکه مشتریان بالقوه شما در گوگل در حال جستجو باشند کاملا بالا است. با ایجاد کمپین های هدفمند و هدف قرار دادن کلیدواژه های مهم کسب و کار، می توان خود را در سرچ مشتریان بالقوه نشان داد. با هر تبلیغی که در گوگل انجام می دهید، می توانید مطمئن باشید که سایت و برند شما در معرض دید هزاران مشتری قرار خواهد گرفت.

3.       تبلیغات کلیکی گوگل نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه هستند

اینکه بتوانید در یک روش بازاریابی سرمایه گذاری کنید که بیشترین بازخورد را برای شما داشته باشد، قطعا یکی از اولویت های هر کسب و کاری است. با تبلیغات گوگل، شما نه تنها روی تمامی جوانب کمپین تبلیغاتی خود کنترل دارید، بلکه می توانید تعیین کنید که دقیقا چقدر هزینه بپردازید. فرقی نمی کند که بودجه شما چقدر است، با Google Adwords می توانید هر تومانی که خرج می کنید را زیر نظر داشته باشید و آن را بودجه بندی کنید. با تبلیغات گوگل می توانید تعیین کنید که در روز به ازای هر کلیک چقدر هزینه مصرف شود.

4.       نتیجه گرفتن با تبلیغات گوگل به نسبت سئو بسیار سریع تر است

قطعا سئو نیز یکی از پرطرفدارترین روش های بازاریابی آنلاین است، ولی سئو سایت بیشتر یک استراتژی بلند مدت محسوب می شود. رسیدن به یک وضعیت پایدار و ترافیک بالا با استفاده از سئو ممکن است ماه ها زمان ببرد ولی با تبلیغات گوگل، تنظیم کردن یک کمپین و دیدن نتایج می تواند در عرض یک روز انجام شود. با استفاده از ادوردز گوگل شما می توانید بسیار سریع برند خود را معرفی کنید و برای یک مدت کوتاه افزایش سئو داشته باشید.  امّا اگر مایل هستید که افزایش فروش شما دائمی باشد، باید قطعا به سئو روی بیاورید.

روش ثبت تبلیغات در گوگل

حال سوالی که پیش می آید این است که اگر قصد داریم برای کسب و کار خود در گوگل تبلیغ کنیم، چگونه باید این کار را انجام دهیم. یکی از موانعی که سر راه شما است، بحث پرداخت دلاری تبلیغات گوگل است. امّا مهم تر از بحث هزینه این است که ایجاد یک کمپین هدفمند و موفق در تبلیغات گوگل قطعا نیاز به تخصص، مهارت و تجربه بالا دارد. زیرا اگر تبلیغات گوگل ادز به درستی هدف گذاری نشوند، چیزی جز اتلاف هزینه عاید شما نخواهد شد! به همین دلیل توصیه ما به شما این است که حتما کار تبلیغات گوگل را به یک شرکت خبره در این خصوص بسپارید تا در مورد نتیجه کار آسوده خاطر باشید. گروه تاپ سئو با تجربه ای درخشان در زمینه اجرای تبلیغات در گوگل امادگی خود برای کمک به شما در زمینه ثبت تبلیغات در گوگل را اعلام می دارد. گروه تاپ سئو کار تبلیغات گوگل ادوردز را با تعرفه ای بسیار مناسب و به صورت تضمینی انجام می دهد. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که کلیدواژه های هدف خود را تعیین کرده و شاهد رشد ترافیک و فروش سایت خود باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا به وب سایت تاپ سئو سر بزنید و با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در مهران ایلام، بازیگر است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد، قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد حالا از گران قیمت ترین بازیگران ایران است


  

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده

 

نوید محمد زاده در کودکی

 

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال 1365 در شهر ایلام متولد شد.نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است.

 

او تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

 

محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

 

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده

 

نوید محمدزاده و پژمان بازغی

 

کاربران در شبکه های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتند :این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است!

 

امسال سینمای ایران در جشنواره کنیک نماینده دارد ، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.


کلاس بازیگری

 


در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت


او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت


 


اولین کار در جلوی دوربین

 


اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد برای اولین بار جلوی دوربین رفت


 


بازی در تئاتر

 


بعد از اولین تجربه بازیگری در جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش ماه در آب جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد


سپس سال 88 در فیلم آندو بازی کرد که که مجوز اکران نگرفت


 


شروع شهرت

 


بازی محمدزاده از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد


اما بازی در فیلم لانتوری، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94  بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند


 


سیمرغ های بلورین

 


این بازیگر اولین بار در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد


او یکسال بعد با فیلم بدون تاریخ و بدون امضا دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد


محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

 

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

 

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت. 

 

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده

 

نوید محمدزاده و امیر جعفری در جشنواره فجر35

نوید محمد زاده در سی و پنجمین جشنواره فجر موفق به سیمرغ بلورین دیگری شد و هنگام دریافت جایزه حرف های عجیبی به زبان آورد:

 

سلام

پارسال حرف نزدم ولی امسال میخوام حرف بزنم

این سومیمه اگر جایزه امو برای عصبانی نیستم از اون پشت بیارن میشه سه تا

خیلی خوشحالم امسال این جایزه رو گرفتم

یه کاری کردن یه سری شیطنتا اسم بعضی از کاندیداها رو از قبل به عنوان برنده بیرون دادن

من مادرم همیشه مطمئنه من جایزه می گیرم امشب گفت اشکال نداره تو امشب جایزه نمی گیری ایشالا فیلمتون بهترین فیلم بشه

 

ویه هیئتی اینجان که عقبه سینمان که احترامشون واجبه چه جایزه بگیرن و کاندید بشن و چه نشن سال بعد ممکنه من حتی کاندید هم نشم…ولی برای همه احترام قائلم

 

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده

 

نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد

 

بیوگرافی و تصاویر نوید محمد زاده


 ازدواج

 


نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد


 

بیوگرافی شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر است

دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است و دیپلمه علوم انسانی می باشد، یک برادر و دو خواهر دارد و خودش فرزند اول خانواده است اصالتا اهل تنکابن مازندران می باشد

نام کامل وی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی می باشد

 او اولین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشته روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. او کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد.

«شهرزاد» این روزها روی بورس است، به‌خصوص آقای شهاب حسینی با نقش «قباد» که داستان ترحم‌برانگیزی دارد. همیشه احساسات مردم جایی جلب می‌شود که روابط انسانی در میان است؛ نفرت، غم شادی و عشق همه در زندگی ما جاری اند و هر جا آینه‌ای از آن باشد ما را ناخودآگاه به سوی خود می‌کشد.

شاید هم همه ما شهرزادی داریم که در اتمسفر او تمام این احساسات را تجربه می‌کنیم. شهاب حسینی هم با همه سوپراستار شدن و شهرت و محبوبیتی که دارد باز هم یکی از ماست. او هم مثل ما شهرزادی دارد که پریچهر است. شهاب حسینی از دسته ستاره‌هایی است که باوجود رسیدن به مواهب بازیگری از عشق به خانواده و همسر غافل نشده است. او همیشه همراهی داشته که در کنار او نقاط عطف زندگی‌اش را صعودی کرده و چیزی نتوانسته او را پایین بکشد. زندگی چنین آدمی دیدنی است و شنیدنی و البته که خواندنی!

بیوگرافی پریچهر قنبری

پریچهر قنبری متولد 4 دی 1359 در تهران، بازیگر تئاتر است

فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران است، علاقه مند به گریم است و در این حوزه فعالیت میکند ، او یک خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است

پریچهر قنبری وارد عرصه بازیگری نیز شده و در فیلم ساکن طبقه وسط بکارگردانی همسرش شهاب حسینی اولین تجربه خود را بدست آورد و در حال حاضر در تئاتر بازی می کند

ماجرای آشنایی

همسرم پریچهر را در دانشگاه دیدم. یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب‌ هایش است

هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد با این حال در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد به ادامه راهی که منجر به ازدواج شد